ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ


БПЛА

  • Дрон не реагує на команди пульта після встановлення батареї

    ● Переконайтесь, що живлення пульта та моделі увімкнено.● Переконайтесь, що контакт на клемах батареї чистий, не ушкоджений, без елементів корозії.● Якщо живлення увімкнене, перевірте чи ініціалізований зв'язок з пультом керування. Повторіть процес ініціалізації зв'язку для вирішення проблеми.

  • Мотори не реагують на рух ручки газу

    ● Переконайтесь, що живлення пульта та моделі увімкнено. ● Переконайтесь, що батарея повністю заряджена. За потреби зарядіть батарею.● Переконайтесь, що ініціалізований зв'язок з пультом керування.

  • Пропелери обертаються, але дрон не може злетіти

    ● Впевніться, що батарея квадрокоптеру повністю заряджена та правильно встановлена.● Перевірте, щоб пропелери дрона не були деформовані або пошкоджені. Замініть пошкоджені пропелери за потреби.● Впевніться, що пропелери встановлені в правильному порядку.● Якщо пропелери продовжують обертатися вже після посадки дрону і не зупиняються, то впевніться, що ви встановили ручку газу у крайнє нижнє положення.

  • Повністю відсутній відеосигнал

    ● Перевірте справність приймаючої апаратури.● Перевірте налаштування окулярів/монітора (можливо режим роботи не відповідає способу прийому сигналу (AV-in)).● Перевірте, чи працює відеопередавач на дроні (має горіти світлодіод / працювати кулєр (при наявності)).● Якщо світлодіод не горить, зайдіть у BetaFlight у розділ "передавач" та перевірте стартову напругу (потужність) VTX.● Якщо потужність VTX має стартове значення = 0 (нуль), виставте мінімальне значення "25".● Якщо більше 0 (нуля), а світлодіод на VTX не горить, зверніться до сервісного центру, або виробника за консультацією та ремонтом.● Якщо світлодіод горить, то треба перевірити канал прийому на окулярах і канал прийому на ретрансляторі або виносному комплексі керування: окуляри та ретранслятор мають бути на одному каналі.● Перевірте зарядженість акумуляторів своєї системи управління та їх технічний стан. Можливо акумулятори потребують заміни.

  • Відсутня картинка, але відображаються показники OSD

    ● Поміняйте кут дрона у відношенні до вашої системи управління. ● Також може допомогти виставляти дрон на більшій дистанції від приймаючих антен.

  • Проблеми з відеосигналом на незначних відстанях

    ● Перевірити налаштування потужності VTХ (можливо, потужність виставлена на мінімум, а ви вже вилетіли за радіус стабільного сигналу на встановленій потужності).● Перевірьте, чи належним чином з'єднані антени приймача відеозображення, чи всі перехідники / кабелі під'єднані до системи. Оцініть їх стан.● Проаналізуйте ситуацію, чи не залетіли ви у "радіотінь", чи можливий у Вашій ситуації вплив дружнього / ворожого РЕБа. Можливо сусідні розрахунки летять на одній частоті відео-сигналу з вами, та ви заважаєте один одному (в цьому випадку увійдіть у взаємодію, та проведіть процедуру розведення дронів по різним частотам, або працюйте по черзі).● Якщо нічого не допомогло, зверніться до нашого сервісного центру: au.moc.senordadurag%40enegue

  • Неможливо законектити пульт з дроном

    Вимкнути живлення всіх пристроїв комплекту, перевірити правильну послідовність живлення на пристроях:
    ● Включити пульт, перевірити щоб усі тумблери були у нульовій позиції/або скиньте усі попередження.● Включити живлення ретранслятора та/або виносної антени.● Увімкнути окуляри/екран.● Увімкнути дрон.
    У випадку, якщо бінду дрона з апаратурою не сталося автоматично необхідно:● Перевірити світлодіодну індикацію на RX на дроні(якщо її немає взагалі, зверніться до виробника або до сервісного центру).
    Якщо індикація присутня:● Вимкнути живлення від дрона.
    Встановити бінд в ручному режимі:
    ● У налаштуваннях пульта зайти у папку "ExpressLRS" та навести курсор на вкладку "Bind".● Впродовж 5 секунд тричі від'єднати та приєднати живлення до дрона(на третій раз приймач ввійде у режим примусового бінду).● Натиснути на вкладку "Bind" на пульті (після сканування ваш передавач з'єднається з дроном (можливо на вкладку "Bind" потрібно буде натиснути кілька разів)).● Перевірте сумісніть прошивок передавача на вашій апаратурі та приймача на дроні(якщо не співпадають, потрібна перепрошивка)● Також перевірте сумісність/наявність "Bindphrase" на приймачі та передавачі
    Якщо усі ці процедури не допомогли зверніться до нашого сервісного центру: au.moc.senordadurag%40enegue

  • Сильний дрейф квадрокоптеру в один і той самий бік

    ● Перевірте, чи не пошкоджено один із пропелерів або двигунів. Замініть пошкоджені деталі.● Якщо пропелери або двигуни не пошкоджені, то можлива причина в тому, що не відрегульовані тримери, які на пульті керування відповідають за рівномірність обертів всіх двигунів квадрокоптера. Відрегулюйте тримери. Така калібровка дрону можлива під час руху квадрокоптеру.● Якщо квадрокоптер дрейфує в одному напрямку і цей дрейф не вдається усунути за допомогою тримерів, виконайте калібрування квадрокоптера на землі.● Для цього встановіть модель на рівну горизонтальну поверхню, потім одночасно перемістість обидві ручки пульта в нижній лівий кут і утримуйте їх протягом 2 секунд. Світлодіоди дрону почнуть блимати, а через кілька секунд почнуть світитися постійно, вказуючи, що калібрування звершено.

  • Просадка сигналу керування під час польоту

    Можливі причини просадки/відсутності сигналу керування:
    ● Дружній або ворожий РЕБ, працюючий у вашему діапазоні частот керування.● Розрахунок зріза висот був не вірним та між Вами та дроном є перешкоди(дерева, домівки, рельєф місцевості).● Вихід дрона з кута радіо-горізонту направлених антен Вашої системи управління.● Значна дистанція між пунктом управління та дроном.● Лінії ЛЕП можуть завдавати значного впливу на якість сигналу управління (наберіть дистанцію 70-100м від ЛЕП).
    Також:● Перевірте кут дрона відносно антени станції управління, можливо ви летите боком по відношення до себе, що значно погіршує якість передачі та прийому сигналу● Перевірте співпадіння положення антен передавача та приймача(якщо на дроні антена приймача встановлена горизонтально, то і на наземній станції управління/ретрансляторі антена передавача має бути розташована горизонтально)● Перевірте налаштування потужності Вашого LRS в апаратурі.● Перевірте чи заряджені акумулятори на ретрансляторі/виносній системі управління.
    Якщо нічого з вище зазначених рекомендацій не спрацювало, зверніться до сервісного центру: au.moc.senordadurag%40enegue

АКУМУЛЯТОРНІ БАТАРЕЇ

  • Як заряджати батарею

    1. АКБ необхідно заряджати тільки спеціальним зарядним пристроєм у режимі балансування (balance), де контролюється і балансується напруга на кожній секції. Простий тип заряджання (charge) може пошкодити акумулятор, оскільки відбувається заряджання без балансування.
    2. Струм заряду не повинен перевищувати рейтинг 1C. Для цієї батареї ємністю 10 000mAh (10Ah), струм може становити 10 Ампер.
    3. Чим нижча сила току, якою буде заряджатися АКБ, тим довша буде зарядка. Проте таким чином батарея проживе довше.
    4. Не використовуйте та не заряджайте пошкоджені акумулятори. Не розбирайте та не замикайте батареї.
    5. Не заряджайте батарею одразу після її використання. Треба дати їй охолонути.

  • Як зберігати батарею

    1. Акумулятор не слід залишати на довгий час розрядженим або повністю зарядженим (понад тиждень). Слід перевести його в режим зберігання (storage) за допомогою зарядного пристрою, це суттєво продовжить термін служби вашого акумулятора та збереже ємність.
    2. У режимі зберігання на кожному осередку має бути напруга 3.8 В - 3.85 В.
    3. Зберігайте батареї при кімнатній температурі подалі від вогню від теплових джерел, ці акумулятори легко спалахують.
    4. При зберігання (навіть короткотривалому) батареї в нагрітій сонцем машині, вона може спалахнути або вийти з ладу.
    5. Варто замотати ізолентою всі конектори.

  • Як експлуатувати батарею

    1. Рекомендується завершувати роботу та приземляти БПЛА, коли напруга для кожного осередку складає від 3.5 В до 3.6 В. Ніколи не розряджайте акумулятори нижче 3 В на один осередок, це безповоротно пошкодить його. Використовуйте різні сигналізатори розряду. Цим правилом можна нехтувати, якщо ви використовуєте даний дрон як камікадзе.
    2. Уникайте деформації і пошкоджень акумулятора, це може привезти до загоряння.
    3. При використанні в холодну пору настійно рекомендується не допускати переохолодження або перегріву АКБ, рекомендується тримати його під одягом, при собі.
    4. Для оптимальної роботи варто розігріти батарею (під одягом або ковдрою) до 30°C … 35°C.
    5. Не нагрівати АКБ біля вогню або на двигуні автомобіля!
    6. Ніколи не перевищуйте рекомендовану напругу, струм і час заряду АКБ.

  • Що робити при займанні батареї

    1. Відключити живлення з БПЛА або відключити від зарядної станції.
    2. Засипте батарею землею або піском. Перекрийте доступ кисню до батареї.
    3. Дочекайтесь поки згасне полум’я та розвіється дим.
    4. Не гасіть полум’я водою.